czwartek, 14 stycznia 2021

Mixed Mediowa zębatka...

 Cześć Kochani, przygotowałam dzisiaj dla Was projekt mixed mediowy. Wszystko co uwielbiam, zębatki, skrzydła i rdza. Dużo rdzy ale mam nadzieję, że tak samo ją uwielbiacie jak ja. 

Na samym początku przykleiłam do swojej bazy odlewy gipsowe, później całość potraktowałam gessem. Później szpachelką nałożyłam miejscami pastę piaskową. Gdy moja baza wysychała wycięłam w tym czasie okrąg z kolekcji papierów. Podkleiłam wycięty papier z tyłu bazy. Do uzyskania efektu rdzy użyłam 2 kolorów DecoArtowych kredówek, pomarańczu i brązu, którymi pokryłam całą pracę. Do przełamania rdzawości efektu użyłam odrobiny niebieskiej akrylówki, którą miejscami można dostrzec. Całość suchym pędzlem potraktowałam czernią ,a później pobieliłam i pochlapałam. Dokleiłam czułki i napis. Praca gotowa. Mam ogromną nadzieję, że moja zębatka przypadnie Wam do gustu.





Użyłam:

-Texture sand paste

-Białe gesso

-Farby kredowe(kolory: Carbon, Heritage, Rustic)

-Farba akrylowa kolor: Copenhagen Blue


Dziękuję i życzę cudownego dnia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz