poniedziałek, 25 stycznia 2021

Skarbonka

 Cześć 

Dziś przychodzę do Was ze skarbonką w kształcie kontrolera do gier. Przygotowałam go na urodziny mojego bratanka. Jest w jego ulubionym zielonym kolorze.

Mam nadzieję, że mu się spodoba a na razie Was zapraszam do oglądania.

Pracę zaczęłam od przyklejenia wycisków z foremek w kształcie kloców oraz za pomocą pasty modelującej i szablonu wykonałam wzory. Po wyschnięciu całość pomalowałam czarnym gesso.



Następnie rozpoczęłam kolorowanie. Intensywną zielenią (Americana Decor Fortune) pomalowałam wszystkie klocki a suchym pędzlem oraz ciemnozieloną (Americana Decor Enchanted)
 przeciągnęłam po całej pozostałej powierzchni tak aby czarna baza prześwitywała spod farby. 




Po bardzo dokładnym wyschnięciu farb całość przetarłam białym gesso przy pomocy suchego, szczecinowego pędzla i małej ilości preparatu. 

 




Wykorzystane materiały:

DecoArt Medium Gesso Black

DecoArt Medium Gesso White

Americana Decor Fortune

Americana Decor Enchanted




1 komentarz: