środa, 6 stycznia 2021

Zimowa paleta

W mojej pracowni małymi krokami zaczynają gościć zimowe klimaty. 
Na początek nieco sfatygowana czasem, zimowa paletka z pięknym,
bogato zdobionym wianuszkiem.  

Na drewnianą bazę paletki (paletka z HDF) nałożyłam delikatny koronkowy motyw
przy pomocy maski i pasty modelującej DecoArtu. Całość zabezpieczyłam białym gesso.
Po wyschnięciu bazę pomalowałam farbką kredową Americana Decor Chalky Finish
w kolorze Restore. Po jej wysuszeniu, miejscami dodałam preparat Vintage Effect Wash 
w kolorze Brown oraz Turquoise, delikatnie rozlewając je po palecie,
by stworzyły fajne zacieki między wypukłym motywem maski.
Ciemniejsze miejsca rozjaśniłam gdzieniegdzie dodając przetarcia złotą farbką metaliczną 
z serii Extreme Sheen w kolorze 24-karatowego złota (24k Gold).
Na tak przygotowaną bazę dokleiłam upleciony dekoracyjny wianuszek,
który uzupełniłam całą masą różnego rodzaju dodatków.
Wśród świerkowych gałązek znajdziecie m.in. drewniane bielone ozdoby świąteczne,
styropianowe brokatowe kulki, drewniane szpulki, brokatowe szyszki,
wstążkę oraz susz egzotyczny.
Całość delikatnie spryskałam rozcieńczonym białym gesso DecoArtu.







Wykorzystane produkty:
Modeling Paste DecoArtu
White Gesso DecoArtu
Americana Decor Chalky Finish (Restore)
Vintage Effect Wash (Brown) DecoArtu
Vintage Effect Wash (Turquoise) DecoArtu
Extreme Sheen Metallic Paint (24k Gold)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz