niedziela, 24 stycznia 2021

Postarzana rameczka..

Hejo Kochani, macie czasem tak, że nachodzi Was chęć na stworzenie czegoś prostego ale jednocześnie cieszącego oko? Tak właśnie powstała postarzana rameczka w różu i szarości. Jeśli nie znacie jeszcze preparatu Weathered Wood od DecoArtu dzięki któremu stworzyć można bardzo malutkie, regularne i przyjemne. Preparat ten nakładamy między 2 warstwy farb. Pierwszą "bazową" farbę dajemy w takim odcieniu jakie chcemy mieć spękania. Gdy farba jest sucha nakładamy warstwę naszego preparatu do spękań. Dokładnie suszymy. Gdy nasz preparat całkowicie wysechł możemy nałożyć 2 warstwę farby. Ja bardzo lubię używać do tego kawałka gąbki do naczyń. Warto pamiętać i starać się nie tapować farbą w 1 miejscu kilka razy. Najlepiej raz za razem na spokojnie pokrywając farbą miejsce koło miejsca. Spękania pojawiają się wtedy niemal natychmiast. Mam nadzieję, że dostrzeżecie te spękania na zdjęciach. By całość jeszcze bardziej była spójna dołożyłam nieco przetarć w kolorze szarości. Tego samego koloru użyłam jako kolor pod spękania. Zerknijcie na zdjęcia. Mam nadzieję, że moja rameczka Wam się spodoba.




Użyłam:

-Farba kredowa (kolory: innocence, relic)

-Preparat do spękań Weathered Wood

-Lakier ultra-matte Americana Decor

-Papier ryżowy Decoratorium 


TUTORIAL:


Dziękuję i życzę cudownego dnia.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz