wtorek, 5 stycznia 2021

Świąteczna gwiazdeczka

 Sezon świąteczny w pełni zatem na warsztacie zdecydowanie świąteczne klimaty.
Dziś w łapki wpadła mi cuuudowna bożonarodzeniowa gwiazducha,
którą przerobiłam na świąteczny home decor, zamieszczając na niej świąteczny wianuszek
z piękną, vintage'ową, rzeźbioną rameczką z jelonkiem.

Na szarą bazę z papier mache nałożyłam wybraną teksturę przy pomocy szablonu/maski
oraz pasty modelującej DecoArtu. Całość zabezpieczyłam białym gesso.
Tło gwiazdki podmalowałam złocisto-żółtym fluidem akrylowym w kolorze Yellow Oxide.
Zrobiłam to bardzo niedbale, rozcieńczając i rozmywając brzegi,
by gwiazdka wyglądała na nieco sfatygowaną czasem. Miejscami przyciemniłam wybrany wzór
przy pomocy fluidu akrylowego w kolorze Transparent Yellow Iron Oxide.
Dla przełamania koloru dołożyłam również nieco "patyny" w postaci 
Vintage Effect Wash w kolorze Patina DecoArtu wcierając ją w zagłębienia motywu.
Całość wysuszyłam, dołożyłam świąteczny wianuszek, w który powplatałam 
stare, drewniane szpulki, zardzewiałe gwiazdeczki, wstążkę "gnieciucha"
oraz "ceramiczną" rameczkę, którą nieco "sfatygowałam" 
przy pomocy fluidów akrylowych w kolorze Raw Umber i Viridian
oraz farbki metalicznej z serii Extreme Sheen w kolorze 24K Gold.
Motyw w ramce pokryłam grubą warstwą preparatu pękającego Crackle Glaze,
dzięki czemu uzyskałam efekt fajnie spękanej tafli szkła.
Na koniec dodałam trochę chlapnięć przy pomocy rozcieńczonego białego Gesso. 
Jak Wam się podoba taka interpretacja świąt?












Wykorzystane produkty:

Gesso White DecoArtu
Modeling Paste DecoArtu
Fluid Acrylics Yellow Oxide
Fluid Acrylics Transparent Yellow Iron Oxide 
Fluid Acrylics Raw Umber
Fluid Acrylics Viridian
Vintage Effect Wash Patina
Extreme Sheen Metalic Paint 24k Gold
Crackle Glaze DecoArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz