wtorek, 23 stycznia 2024

Magiczny komplecik

Witam gorąco!
Zapraszam na moja pierwszą inspirację dla Decoratorium. Chciałabym Was zabrać 
do magicznego świata, który rozświetla moja zaczarowana świeca.
Mój zestaw składa się z księgi, taga, serca z feniksem i kotem oraz świecy.
Do pracy użyłam pastę modelującą i teksturową  oraz rdzę. Bawiłam się kolorowymi farbami, 
których jest bardzo dużo w sklepie, każdy znajdzie cos dla siebie. Mam nadzieje że moja inspiracja przypadnie wam do gustu i Was zainspiruje.
Zapraszam!










                                                                 Pozdrawiam gorąco :-)
                                                                              Asia


                                                                            Użyłam:






 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz