czwartek, 4 stycznia 2024

Taca! - decoupage , fototutorial

 Witajcie!

Dzisiaj u mnie na biurku taca. Swoje już przeżyła i postanowiłam ją przerobić. Zaczęłam od pomalowania jej białą farbą kredową. Następnie przykleiłam grafikę. 

                                                                                  








Następnie kilkakrotnie zabezpieczyłam ją lakierem i docieniowałam tło farbami w pasujących do grafiki kolorach. Reszte tacy pomalowałam zieloną farbą do której domieszałam niebieskiej i brązowej farby. 






Tacę ponownie pomalowałam lakierem ultra matowym. Po każdej czynności przedmiot trzeba zabezpieczyć lakierem, ponieważ jak coś nam nie wyjdzie wtedy można zetrzeć. Następnie farbą kredową, przez szablon położyłam wzór w romby. Teraz została ulubiona część, wielokrotne lakierowanie. Teraz zostało już tylko postarzanie, czyli przecieranie brązową i białą farbą oraz kropkowanie.






Buziaki

Monika


                                                                 W pracy wykorzystałam:





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz