piątek, 26 stycznia 2024

Romantyczny layout na blejtramie

Cześć po raz pierwszy. Cieszę się, że tu jestem 
i mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu.

29 stycznia obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Puzzli. Ta znana na całym świecie rozrywka liczy sobie już 260 lat i ma sporo walorów: od edukacyjnych po zdrowotne. Co jednak zrobić, kiedy na naszych półkach zalegają niekompletne układanki? 
Projekt ten miałam w głowie już od bardzo dawna, ba nawet przygotowaną bazę pod blejtram tylko jakoś nigdy nie było motywacji by po niego sięgnąć. W końcu jednak się zmobilizowałam i dziś prezentuję Wam mój romantyczny layout.
Kolorystykę dobrałam pod moje ślubne zdjęcie - wybrałam fluid w kolorze brudnej czerwieni Red Iron Oxide i farbę Vintage z efektem patyny Vintage Effect Wash Patina. Całość jest mocno nasycona białą farbą pękającą DecoArt Medium Crackle Paint, która w połączeniu z kolorem daje niesamowite wizualne efekty. Do tego mnóstwo chlapań, trochę finezyjnych odlewów i kwiaty.

                                                          Zapraszam do obejrzenia zdjęć.




Pozdrawiam serdecznie
Kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz