niedziela, 28 stycznia 2024

Romantyczne pudełko w niebieskościach.

 Cześć Kochani!

Dziś przychodzę do Was z moją pierwszą inspiracją i nie ukrywam, że jestem tym bardzo zestresowana!

Już za chwilę Walentynki, a że ja nie czuję się dobrze w różach i czerwieniach, to postanowiłam ugryźć temat miłości na niebiesko. Miało być delikatnie i romantycznie i myślę, że poniekąd osiągnęłam ten efekt. W tym czym czuję się najlepiej jest decoupage. Uwielbiam eksperymentować z preparatami, mieszać farby, aby osiągnąć ten odcień idealny, chlapać, brudzić i postarzać. To wszystko udało mi się zrobić również przy pracy nad tym pudełkiem. 

Na początek wszystko zagruntowałam Tinting Base . Później w ruch poszły farby akrylowe: Tropical Blue i Copenhagen Blue , farba kredowa: Lace  i pasta pękająca: Crackle Paste. Do przyklejenia papieru ryżowego oraz zabezpieczenia całej pracy użyłam preparatu 3 w 1: Decoupage Matte. Natomiast do brudzenia i chlapania użyłam fluidu Dark Grey Value oraz Antiquing Cream Raw Umber.

Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć: 









Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!

Asia - Joanna Zędeł-Szcześniak Design



Wykorzystane materiały:

farba kredowa: Lace



Farba akrylowa Copenhagen Blue



Farba akrylowa Tropical Blue



Medium do postarzania: Antiquing Cream Raw Umber



Preparat 3w1: Decoupage Matte



Fluid Dark Grey Value



Pasta pękająca Crackle Paste



Podkład: Tinting Base


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz