piątek, 6 maja 2016

Inspiracja Olgi - Uskrzydlony blejtram


Hej! Chciałabym Wam dzisiaj pokazać niewielki blejtramik, który ozdobiłam uskrzydloną, warstwową kompozycją. Tło pracy nabrało wyjątkowego charakteru dzięki spękaniom uzyskanym za pomocą pasty DecoArt. Wysuszona i popękana powierzchnia fantastycznie współpracuje z rozmaitymi mediami - ja do nadania jej koloru użyłam fluidów akrylowych, antiquing creamu oraz farb metalicznych. Poszczególne warstwy rozprowadzałam na mokro i kilkakrotnie ścierałam chusteczką, żeby uzyskać postarzony efekt i vintage'owe przejścia.Gipsowe skrzydła również trochę podrasowałam - użyłam w tym celu fluidu oraz preparatu Metallic Lustre. Na koniec tradycyjnie wszystko pochlapałam rozwodnionymi mediami ;)







Użyte produkty;

    

    

    

  

Pozdrawiam!



2 komentarze: