niedziela, 7 sierpnia 2016

Inspiracja Olgi - Tag w poziomie

Cześć! Dzisiaj znowu chciałabym zainspirować Was tagiem, ale tym razem takim trochę na opak - bo w poziomie ;) Nie obyło się oczywiście bez mediowego tła! A jak ono powstawało? Najpierw kilka skrawków różnych papierów przykleiłam do mojego taga za pomocą matowego medium do kolażu (uwaga, zaraz Wam ujawnię jeszcze jedno jego zastosowanie :)). Potem całość zagruntowałam białym gesso i postemplowałam. Sięgnęłam po maski - wzór jednej naniosłam za pomocą tuszu, a do drugiej użyłam białej pasty modelującej i przystąpiłam do kolorowania pracy fluidami akrylowymi oraz mgiełkami. nie mogło też zabraknąć chlapań :) Przykleiłam ozdoby i gdzieniegdzie przetarłam pracę miedzianym Metallic Lustre. I na koniec - perełka! W końcu odkryłam skuteczny sposób na przyklejenie drobnych ozdób, takich jak ozdobne błyszczące płatki, które widać na mojej pracy. Fenomenalnie sprawdza się do tego medium do kolażu! Jest wystarczająco mokre, żeby przytrzymać ozdoby, a jednocześnie szybko wysycha i staje się niewidoczne - po prostu cud-miód :)





Użyte produkty:
                                    

    

    

    







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz