niedziela, 11 lutego 2018

Inspiracja Dagmary - Zimowa kartka z pozostałości

Po ostatnich projektach, to tu, to tam przerzucałam po biurku parę skrawków papierów, tekturki: choinkę i śnieżynki i jakieś tam scrapki.
Już miałam schować te świąteczno-zimowe elementy do pudełka na przyszły rok... ale zauważyłam, że w pojemniczku mam miksturę z fluidów akrylowych,
która kolorem idealnie pasuje do resztek papierów. Czemu nie miałabym wykorzystać tych pozostałości właśnie teraz? Tak właśnie powstała ta kartka.
Choinkę pomalowałam niebieską miksturą, gwiazdki zabieliłam gessem, przeciągnęłam te elementy Metallic Lustre, pastą wykonałam teksturę na papierowej bazie, posklejałam, karteczka gotowa.
  


   
Wykorzystane produkty:
  
  
pozdrawiam
  
http://dagmarakos.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz