sobota, 28 lipca 2018

Inspiracja Gosi - Kurs na kartkę ślubną

Witam Was bardzo serdecznie. Dziś przybywam do Was z kursem na wykonanie kartki ślubne w stylu eco a dokładnie wykonanej z kraftowego papieru i białego
z użyciem mediów firmy DecoArt. Bardzo lubię kraftowy papier, jest idealny na każdą okazję. A więc gotowi - to zaczynamy!

Potrzebne materiały:

  • papier kraft i biały, 
  • gesso, 
  • farba akrylowa, 
  • klej, 
  • szpachelka, 
  • nożyczki, 
  • wykrojniki, 
  • taśma dwustronnie klejąca, 
  • kostki 3d.
Wycinamy dwa prostokąty (tak aby kartka była warstwowa)  Baza kartkowa 14,5x10,5 cm. Nakładamy białe gesso przez maskę i suszymy nagrzewnicą. Ja użyłam maski serwetki i zrobiłam po obu stronach kartki tylko fragmenty.
  
 
Wycinamy wykrojnikami potrzebne nam elementy do ozdobienia kartki, u mnie to koła, Koła podkleiłam kostkami 3d i zaczęłam układać i naklejać na środku karty warstwowo.
  
 
Naklejamy listki i kwiaty 
  
 
Gdy mamy już wszystko przyklejone, dodajemy chlapania białą mgiełką i brązową farbą akrylową i metaliczną. 
  
 
Czekamy aż ładnie wszystkie chlapania wyschną  i wtedy tuszujemy za pomocą kawałka gąbki białą farbą akrylową.
  
 
I to wszystko - praca gotowa


  
Wykorzystane produkty:
  
  
Mam nadzieję,że skorzystacie z kursu na wykonanie takiej ślubnej pamiątki w postaci kartki. 

Do usłyszenia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz