środa, 28 listopada 2018

Małgorzata Salamon - Idą święta - dekoracja 3D

Idą, idą, są tuż, tuż.
Czas na dekoracje, czas na tworzenie upominków, czas na świąteczne tworzenie.

Dzisiaj mam dla was inspirację bombkową.
Na delikatnie zmediowanej bombce - bazie, umieściłam kompozycję z bombką akrylową.

Tłem na bazie jest jasny papier scrapowy, który przetarłam delikatnie gesso, a następnie przez maskę nałożyłam pastę strukturalną.
Brzeg bazy pokryłam gesso i delikatnie przetarłam szarą farbą akrylową, dodałam również szare akcenty w tle bombki.

Korzystając z różnorodnych ozdób i dekoracji - kwiaty, styropianowe kuleczki, szyszki ... stworzyłam warstwową kompozycję, część z niej zamykając w połowie akrylowej bombki.

Jak to zwykle bywa w moich pracach, całość uzupełniłam białym brokatem.

Całość poprzecierałam tzw. suchym pędzlem korzystając z gesso.

Jest świątecznie, lśniąco i warstwowo.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz