czwartek, 20 czerwca 2019

Ogrodowa panienka

Witajcie kochani
Za parę dni rozpocznie się kalendarzowe lato , za oknem właściwie już w pełni. Ten piękny , ciepły czas oprócz wakacji kojarzy mi się z wypoczynkiem w ogrodzie. Mój ogródek jest niewielkich rozmiarów ale w tak piękną pogodę sprawia mi przyjemność przebywanie w nim a przede wszystkim pielęgnowanie. Jakiś czas temu zrobiłam sobie "zaczarowane drzwi" na których zawisła stara żeliwna umywalka jako donica. Kwiaty bardzo polubiły donicę i kwitną jak szalone . Postanowiłam dołożyć im jeszcze figurkę ogrodową z second handu .
By dopasować do stylu drzwi spatynowałam ją wspaniałymi Vintage effect wash oraz podmalowałam farbami kredowymi w kolorach primitive oraz vintage


W ten sposób mój mini ogródek robi się coraz bardziej czarodziejski i brocante 
Dziękuję Wam kochani za ten czas w którym mogłam dzielić się z Wami moimi pomysłami . Ściskam Was mocno i życzę wspaniałych wakacji . Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz