wtorek, 27 sierpnia 2019

'Treasure Valley' Skrzynka Pokryta Rdzą-Reniferove

Witam witam!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was skrzynkę bardzo postarzaną rdzą.
Oczywiście, turkusowa (nie ma innej opcji, zawsze tak się kończy).
Takie projekty sprawiają mi niesamowitą satysfakcję, ponieważ wszystko od podstaw tworzę sama.
Kolor pudełka to zmieszany ze sobą turkus i czerń.
Ogólnie uwielbiam przełamywać kolory farb akrylowych, ponieważ oryginalnie są one bardzo nasycone, kolorowe, jednak wystarczy kropelka czarnej farby a jaskrawość gaśnie i pozostaje nam bardzo naturalny, lekko chłodny odcień danego koloru.
Pasty do rdzy również stworzyłam sama, a do tego wykorzystałam pastę piaskową i fluidy.
Zwykle staram się projekty wykonywać w sposób kontrolowany, jednak tym razem chciałam odpuścić kontrolę i zamiast pędzlem, moje rdzawe pasty nakładałam szpachelką.
Efekt zaskoczył mnie swoją naturalnością, w końcu rdza nie powstaje w sposób kontrolowany prawda?








Zapraszam Was na video tutorial gdzie możecie zobaczyć każdy etap pracy:




Pozdrawiam !

Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz