środa, 15 stycznia 2020

Dekoracja świąteczna w kształcie bombki

Cześć z tej strony Karolina Czołba,

Przygotowałam dla Was inspirację świąteczną w kształcie bombki. 
Zaczęłam od odrysowania kształtu na papierze scrapowym i wycięciu go. 
Następnie przykleiłam wycięty kształt do bazy bombki na klej. 
Gdy wszystko ładnie uschło zaczęłam ozdabianie. 
Na początek nałożyłam przez maskę pastę modelującą z DecoArt. Bardzo lubię tę pastę, ponieważ jest niesamowicie gładka i łatwa w nakładaniu. Potrzebuje troszkę więcej czasu na całkowite zaschnięcie niż, na przykład pasta piaskowa, natomiast efekt jest piękny i warty kilku chwil czekania. 

Gdy pasta zaschła całkowicie nałożyłam na nią piękny złoty wosk w kolorze. Zazwyczaj nakładam wosk rękoma, mam wtedy najlepsze poczucie ile tego preparatu jest mi potrzebne. Tak tez zrobiłam tym razem. 
Woskiem posmarowałam również krawędzie mojej bombki  z mdf, dzięki temu pięknie się zaznaczyły i wyznaczyły granice pracy. 

Wcześniej przygotowałam sobie trochę kwiatków z papieru i wycięłam sporo elementów papierowych do ułożenia z nich kompozycji. 

Gdy już skleiłam wszystko w całość pochlapałam jeszcze całość białą akrylową farbą. 











 Do wykonania produktu użyłam:
DecoArt Modeling paste clear
DecoArt Metallic Lustre Orange Flicker
DecoArt Crafter's Acrylic White



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz