czwartek, 27 maja 2021

Wieszak

 Witajcie! 

Dzisiaj przychodzę do Was z wieszakiem, do stworzenia którego zainspirował mnie przepiękny papier ryżowy z różami. 
Panel zabezpieczyłam białym gesso, a następnie pomalowałam białą farba akrylową. Ułożyłam kompozycję różaną, którą przykleiłam i zabezpieczyłam lakierem. Po wyschnięciu wycieniowałam farbami akrylowymi, kredowymi oraz fluidami. Następnie kilkakrotnie pomalowałam lakierem i nałożyłam spękania dwuskładnikowe. Spękania zabezpieczyłam lakierem na bazie alhohlolu. Całość postarzyłam fluidem akrylowym oraz bitum. 
Buziaki
Monika Gabler










produkty DecoArt;
papier ryżowy DECO 0016
gesso białe
lakier Gloss Varnish
farba akrylowa Antique White, Christmas Red, Hunter Green
farba kredowa pomarańczowa
fluid Transparent Yellow Iron Oxide
        Green-Blue
        Pyrrole Red


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz