środa, 21 lipca 2021

Medalion - bulaj z widokiem na morze

Witajcie kochani,

Letni nastrój udzielił mi się tworząc tę inspirację, tym bardziej że już za momencik zaczynam wakacje. Mam nadzieję, że u Was też nastroje urlopowe i czas na przyjemności, w tym wypoczynek i tworzenie :-)

Medalion w kształcie bulaja z widokiem na morze powstawał dość długo, z braku czasu, trochę weny i w oczekiwaniu na prawdziwe lato.

Bazą do stworzenia projektu jest połowa akrylowego medalionu w rozmiarze 12 cm oraz rameczka ze sklejki.

Medalion został pomalowany za pomocą akrylowych farb i mediów  DecoArt. Tłem i bazą  pod malowanie detali jest farba efekt szronu w kolorze turkusowym, która stworzyła fajny transparentny efekt, dzięki czemu zarówno w miejscu, gdzie namalowałam fale, jak i niebo światło przenika. Detale, w tym drzewo, fragment wyspy namalowałam farbami akrylowymi i dodałam odrobinę połysku za pomocą fluidów akrylowych, w tym złotego oraz rdzawego .

 



Na ramce w kształcie okrągłego okienka położyłam gesso oraz czarną modeling pastę, której dodałam stryktury za pomocą odrobiny mikrokulek. Następnie nakleiłam elementy 3D z masy lekkiej (zawiasy, śrubki i zaworek :-)) Całość pomalowałam czarną farbą akrylową, następnie metaliczną  z serii Extreme Sheen w kolorze antique bronze oraz fluidami gold, quinaaidone gold i creamem patina. Dodałam odrobinę farby akrylowej w kolorze leaf green aby imitowała mech czy glony (wiem popłynęłam :-)). 

Brakowało mi dodatków 3d, więc wykonałam z masy lekkiej malutki kufer na skarby i butelkę, które pomalowałam farbami akrylowymi i fluidami DecoArt oraz dodałam kawałek juty. Złocone elementy przy kufrze to mikka w płatkach.

Mam nadzieję, że ta moja morska fantazja się Wam spodoba :-)


Lista materiałów

1. Medalion akrylowy - połówka 12 cm

2. Ramka - baza ze sklejki 

3. Farba efekt szronu do szkła  - Frosted Glass Paint w kolorze turkusowym

4. Farby akrylowe Crafters Acrylics DecoArt- kolory: white, brown, black, leaf green

5. Fluidy akrylowe DecoArt - kolory: gold, quinaaidone gold (rdzawy), interference Turquoise (metaliczny, transparentny turkus)

6. Antiquing creame -kolor Partina

6. Gesso czarne DecoArt

7. Modeling pasta DecoArt

8. Dodatki: masa lekka, foremka, juta, expres glue, mikka w płatkach złota

Pozdrowionka

Ania



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz