środa, 13 października 2021

Coraz bliżej święta... TUTORIAL LO

Witajcie,

 Okres bożonarodzeniowy zbliża się wielkimi krokami. W pracowniach coraz częściej gości soczysta zieleń i czerwień, wszelkie odcienie złota, biel i błękit...

U mnie już też świątecznie.

Dziś przygotowałam dla Was tutorial, jak wykonać świąteczne LO.


Pracowałam na płótnie malarskim w rozmiarze 25x25cm. 

Wykorzystałam paski papierów w odcieniach czerwieni, zieleni i beżu.

Przykleiłam je do płótna przy pomocy KLEJU DECOU-PAGE MAT.



Następnie przy przy pomocy BIAŁEJ FARBY AKRYLOWEJ i silikonowego pędzla zrobiłam przetarcia na paskach papieru.


Aby zamaskować krawędzie łączenia papieru z płótnem, sięgnęłam po TEXTURE SAND PASTE aby nieco dodać teksturki oraz BIAŁĄ PASTĘ MODELUJĄCĄ aby nanieść zimowy wzór z szablonu.


Po wysuszeniu past zaczęłam wpracowywać kolor: EXTREME SHEEN PERIDOT oraz DAZZLING METALLICS FESTIVE RED.


Przyszedł czas na bielenie- oczywiście niezastąpione CHALKY GESSO WHITE oraz dodatkowa teksturka przy użyciu SNOW-TEX.


Pod zbudowaną kompozycję z elementów z papieru zaczęłam dopuszczać rozwodniony FLUID AKRYLOWY PYRROLE RED- dodało to dodatkowej głębi, efektu 3d.


Ponownie sięgnęłam po EXTREME SHEEN PERIDOT aby ożywić nieco tło.

Nie mogło też zabraknąć złota, w miejscach gdzie czerwieni było najwięcej to dodałam EXTREME SHEEN VINTAGE BRASS- przepięknie się mieni i bardzo ociepliło projekt.


Nieco detali:







Użyte produkty:
- Chalky Gesso White 473ml
- Acryic paint WHITE  236ml
- DAZZLING METALLICS Festive Red 59ml
- SNOW-TEX 118ml
EXTREME SHEEN Vintage Brass 59ml
EXTREME SHEEN Peridot 59ml
FLUID ACRYLICS Pyrrole red 29.6ml
DECOU-PAGE MAT 236ml
- TEXTURE SAND PASTE 118ml
- MODELING PASTE White 118ml




Pozdrawiam,
Wiola



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz