niedziela, 16 stycznia 2022

Alterowany pędzel...

 

Cześć Kochani, na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was alterowany pędzel.

Wbrew pozorom ta mała przestrzeń daje nam bardzo dużo fajnych możliwości. 
Ja wybrałam kolorystykę, która zawsze gra mi w duszy i sięgam po nią jak najczęściej się da. 

Na samym początku pokryłam pędzel białym gesso. Gdy wyschło nałożyłam miejscami niewielkie ilości pasty piaskowej. Po dokładnym wysuszeniu pasty pokryłam całość brązową farbą akrylową w odcieniu Burnt Umber następnie odrobinę zamoczonym pędzlem we fluidzie akrylowym (Cadmium Orange Hue) przetarłam rączkę. Na boku identyczną kolorystyką jak wyżej pokryłam wyciski z masy
 ( ramkę i skrzydełka) natomiast na ornamentową tekturkę nałożyłam turkus i wysuszyłam.
Nakleiłam warstwowo klejem na gorąco wszystkie ozdobne elementy. Gdy całość była porządnie przyklejona sięgnęłam ponownie po farby. Turkusem przetarłam skrzydełka i ramkę dołożyłam metalicznego odcienia Bright Copper oraz odrobinę białych chlapnięć i żółci na sam koniec i gotowe. 


 





Użyłam:

-Białe gesso DecoArt

-Pasta piaskowa DecoArt

- Farba akrylowa DecoArt (kolory: Sun Yellow, turquise, Burnt Umber)

-Farba akrylowa Dazzling Metalic (Bright Copper)

-Fluid akrylowy DecoArt media ( Cadmium Orange Hue)


Pozdrawiam i życzę kreatywnego dnia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz