czwartek, 3 lutego 2022

Mediowe serducho...

 


Cześć kochani, przygotowałam dzisiaj dla Was mediowe serduszko na bazie z beermaty. 

Na przygotowaną bazę serca , którą wycięłam z beermaty nakleiłam klejem z obu stron papier scrapbookingowy i wysuszyłam. Do stworzenia tekstury użyłam pasty piaskowej oraz farby pękającej które nałożyłam miejscami szpachelką. Gdy pasta z farbą porządnie wyschły zaczęłam zabawę z kolorami. Wykorzystałam piękną szarość , delikatny róż i złoto z DecoArtu. Szarość i róż delikatnie rozwodniłam i nakładałam pędzlem po serduszku psikając dodatkowo delikatnie wodą by farba pięknie się rozłożyła po całej pracy. Gdy uznałam, że w danym miejscu jest jej za dużo delikatnie przykładałam chusteczkę by nadmiar wsiąkł. Miejsca w których nałożona była pasta piaskowa delikatnie przetarłam suchym pędzlem z białą farbą akrylową by uwydatnić jego strukturę. Brzegi serducha musnęłam złotą metaliczną farbą, pochlapałam całość oraz pokolorowałam nią tekturkową ramkę. Natomiast różem  zawijaski również z tekturki. Ułożyłam bardzo prostą kompozycje i gotowe. Starałam się by całość opierała się na kolorach, których użyłam do stworzenia bazy. 

Mam nadzieję, że moje serducho i kolorystyka, której do jego przygotowania użyłam przypadną Wam do gustu.







Użyłam:
- Texture Sand Paste DecoArt
-Crackle Paint DecoArt
-Farba akrylowa DecoArt (kolory: White, Slate, Cherry Blossom Pink)
-Dazzling Metallics ( Bright Brass) DecoArt



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz