środa, 16 marca 2022

Doniczka/konewka..

 Witajcie Kochani, przygotowałam na dzisiejszą inspirację konewkę, którą mam zamiar wykorzystać jako doniczkę na hiacynty. Wybrałam papier ryżowy Decoratorium z motywem zajączków więc myślę, że sprawdzi się świetnie jako wielkanocno- wiosenna ozdoba. 

Konewkę na samym początku pokryłam dokładnie białym gessem. Delikatnie wytargałam wzór z arkusza papieru ryżowego i przykleiłam na przodzie konewki klejem matowym od spodu jak i z wierzchu. Pozostawiłam do wysuszenia. Całość konewko/doniczki pokryłam farbą kredową w odcieniu Revive. Wysuszyłam i suchym szczecinowym pędzlem zrobiłam przecierki brązem (Restore) i białym gessem. Dołożyłam chlapnięcia i zabezpieczyłam całość na sam koniec lakierem ultra-matowym. Do ozdoby wykorzystałam kawałki sznureczka w bieli i brązie.

 Prosta praca ale myślę, że bardzo długi czas będzie cieszyć moje oko. Skoro doniczka już gotowa czas pędzić po hiacynty. ;)






Użyłam:

-Gesso białe DecoArt

- Klej matowy DecoArt Americana Decoupage

-Papier ryżowy Decoratorium

- Farby kredowe (kolory: Restore, Revive)

- Lakier ultra matowy Americana Decor 


Dziękuję i życzę udanego dnia.




4 komentarze: