poniedziałek, 16 maja 2022

Osłonka na kwiatek...

 

Witajcie Kochani, maj to dla mnie zazwyczaj czas na porządki na balkonie, w ogródku i przygotowanie doniczek na nowe kwiaty. Znalazłam osłonkę, która do niczego nie pasowała i postanowiłam ją przemalować w kolorystyce, która panuje w moim domu. 

Jako podkład wykorzystałam oczywiście niezawodne białe gesso DecoArtu. Gdy porządnie się wysuszyło nałożyłam solidną warstwę farby akrylowej w kolorze szarości. Gdy farba była jeszcze mokra zaczęłam przyciskać delikatnie do niej miejsce po miejscu zwinięty w kulkę kawałek papierowego kuchennego ręcznika. Dzięki temu stworzyła się bardzo ciekawa struktura. Całość porządnie wysuszyłam. Odbiłam napis przez maskę oraz dodałam czarny, a póżniej złoty pasek na dole osłonki. Gdy wszystko wysuszyłam to zabezpieczyłam jeszcze całość lakierem ultra-matowym. Na górę natomiast przykleiłam szeroki pasek czarnej gumy, który moim zdaniem fajnie się uzupełnia z całością. 

I takim bardzo prostym sposobem zyskałam osłonkę na dowolny kwiatek w kolorystyce, która mi pasuje.




Użyłam:
- Białe gesso DecoArt media
-Farba akrylowa (kolory:Slate, Black)
Farba Dazzling metallics ( Bright Brass)
-Lakier ultra-matowy Americana Decor

Dziękuję i życzę cudownego dnia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz