wtorek, 13 września 2022

Pudełko dla dużego lub małego chłoca :)

                                                     Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z pudełkiem dla dużego lub małego chłopca :)

Jest prościutkie i szybko się je robi, więc jeśli macie ochotę to zapraszam do zrobienia :)

Pudełko pomalowałam ulubioną farbą kredową w kolorze lace, następnie przykleiłam grafikę klejem do decoupage DecoArt. Ponieważ grafika była mniejsza niż pudełko, boki wycieniowałam w pasujących kolorach farbami kredowymi i akrylowymi Decoart. 

Teraz pozostało już tylko lakierowanie, dużo lakieru i jeszcze więcej lakieru :) ze szlifowaniem pomiędzy kolejnymi warstwami. Lakier GlossVarnish DecoArt.

Gdy grafika  jest już odpowiednio wtopiona, szlifuję ostatni raz, papierem ściernym o gradacji 400 i kładę dwie warstwy mojego ulubionego idealnie matowego lakieru - Ultra Matte warnish.

Boki pudełka cieniuję farbami w kolorach pasujących do grafiki, grafikę przykleiłam na beermatę i przykleiłam z przodu pudełka. Całość lakieruję matowym lakierem. 

boki dekoruję szablonem, na górę położyłam parę stempli.

I tyle :)




\



buziaki :)

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz