wtorek, 18 października 2022

Świąteczne wino

 Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracją, jak udekorować butelkę, aby była świątecznym prezentem.  A zrobiłam ją tak: Butelkę trzeba odtłuścić, ja umyłam ją płynem do okien. Następnie gessujemy i odstawiamy na conajmniej 6 godzin, a najlepiej na noc. Zapobiegnie to odpryskom przy późniejszych czynnościach. Na gesso nakładamy conajmniej dwie warstwy białej farby. U mnie farba kredowa Decoart w kolorze lace. Po wyschnięciu przykleiłam serwetkę, a góre pomalowałam czerwoną farbą. Teraz kolej na lakier, na dużo lakieru :) ze szlifowaniem pomiędzy kolejnymi warstwami. Lakier DecoArt GlossVarnish to mój ulubiony, ponieważ daje piekny połysk.




Następnie beermatę pocięłam w malutkie prostokąty i przykliłam. 




Daszekek z beermaty zabezpieczyłam gesso i pomalowałam  farbą akrylową Decoart w kolorze czerwonym. Całość polakierowałam. Daszek przetarłam rozwodnioną brązową farbą. Zostało juz tylko dopieszczenie śniegiem i koniec :)





 Buziaki

                                                                             Monika













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz