czwartek, 1 czerwca 2023

- Piracka butla rumu - foto tutorial

 Witajcie! 

Bardzo lubię dawać nowe życie różnym przedmiotom, a butelkom o ciekawym

kształtach to już szczególnie, dlatego na kolejną inspirację jako bazę

wybrałam właśnie butelkę. Motywem przewodnim mojego projektu jest morski

klimat dzięki kolekcji "Sea Stories" Zabieram Was w podróż do czasów, gdzie

piraci byli władcami mórz. Zapraszam na foto tutorial w którym opiszę

jak stworzyłam piracką butlę i dowiecie się jakich preparatów użyłam :-)


                    Zaczęłam od dokładnego wyczyszczenia butelki i pomalowałam ją białym gessem.

   Wybrałam motyw z papieru ryżowego oraz wycięłam motywy 

do kompozycji z papieru scrap. Po przyklejeniu papieru nałożyłam na pozostałą

powierzchnię pastę pękającą i teksturową.



Gdy pasty spokojnie schły przygotowałam wyciski i pomalowałam je czarną farbą 

aby zrobić podkład pod rdzę a następnie przy pomocy fluidów i turkusowej mgiełki

 domalowałam tło do motywu.



Butelka już prawie gotowa, jeszcze tylko kilka pirackich monet i następnie przeszłam do
przyklejenia  wyciętych elementów.



                                            A tak prezentuje się gotowa piracka butla rumu





















                                       A do stworzenia pirackiej butli wykorzystałam  media:

                 Po kliknięciu w zdjęcie zostaniecie przekierowani na stronę sklepu Decoratorium
















Jak również:
1.Mgiełka Turquoise
2. Fluid akrylowy Phithalo Green-blue
3. Farba akrylowa Americana Bahama Blue


                                                           Z recyklingowym pozdrowieniem
                                                                                                
                                                                                  Kasia  :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz