wtorek, 18 lipca 2023

Srebrny komplet- tutorial

 Witajcie!

Dzisiaj u mnie na biurku srebrny komplet. Wino i szkatułka. Robi się szybciutko, więc może się zainspirujecie. Zaczęłam od położenia masy szpachlowej na biały papier ryżowy, który następnie przedarłam na pasy i przykleiłam klejem do decoupage na boku pudełka. na górę wieczka położyłam srebrny szlag metal. Boki pudełka zamalowałam czarną farbą i przeciągnęłam srebrnym woskiem. Szlag metal na wieczku pomalowałam fluidem DecoArt Carbon Black, nadmiar starłam mokrą chusteczką. Ponieważ wieczko wydawało mi się "za srebrne" i za gładkie, zgniecioną reklamówką jednorazową, umoczoną w czarnej farbie potapowałam je, aby utworzyła się teksturka. Nastepnie przetarłam srebrnym woskiem. Skrzynkę ubrałam w złomki i gotowe :) W taki sam sposób powstała butelka.

                                                                               









Użyłam:

                                                                                      
   https://decoratorium.abstore.pl/farby-akrylowe-59-ml-crafter-s-acrylic-black-59-ml,c24,p116,pl.html
                                                                                     
                              https://decoratorium.abstore.pl/-decou-page-fabric-236-ml,c,p200,pl.html
                                                                                     



Pozdrawiam! Monika :-)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz