czwartek, 14 kwietnia 2016

Inspiracja Ani - Notes pełen spękań

hej kochani!
Wiem, że lubicie mediowe notesy, dlatego dziś przygotowałam dla Was kolejny ;)
różowiutki mocno popękany ;) Muszę się Wam przyznać, że tak mi się spodobał ten efekt spękań, że pewnie będziecie mnie błagać żebym już przestała ;)
Pomimo tego, że proces powstawania tego notesu był mega długi, to bardzo prosty ;)
Tak w skrócie : pasta do spękań, fluid, białe chlapania, przetarcia mettalic lustrem, varnish dla utrwalenia ;) i dekorowanie ;)
Przy okaji tego postu chciałam Wam powiedzieć, że przygotuję dla Was kurs, o który prosicie i to Wam mogę obiecać ;)
dajcie mi tylko trochę czasu, bo u mnie ostatnio gorący okres przygotowań do wielu rzeczy ważnych i ważniejszych ;)







Użyte produkty:

      

    

Całuję ! Anka


3 komentarze: