sobota, 16 kwietnia 2016

Inspiracja Dominiki - Z miłości do kolorów

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was kolorową wariację na tablicy malarskiej. Wybrałam sentencję, przygotowałam papierową kompozycję i zabrałam się za pracę nad tłem :) i choć nie jest zbyt skomplikowane, to bardzo dużo się na nim dzieje ;)
Najpierw za pomocą matowego medium nadałam tablicy delikatnych wypukłości, nanosząc go szpachelką przez koronkową maskę. Całość pokryłam białym gesso i gdzieniegdzie maznęłam pastą pękającą. Po wyschnięciu tło spryskałam wodą i po prostu - bawiłam się kolorem. Pędzelkiem dodawałam różne kolory rozrobionych z wodą fluidów i pozwalałam się im swobodnie mieszać. Chlapałam, robiłam zacieki - generalnie ta część pracy zrobiła się sama ;) Po wyschnięciu podstemplowałam tło oraz dodałam kolejne zielone "wypukłości", które uzyskałam mieszając pastę strukturalną z kredową farbą Americana. Gipsowe dekory pomalowałam fluidem i przetarłam pastą metallic lustre, spękania podkreśliłam zielonym Antiquing cream. Po przyklejeniu papierowej kompozycji gdzieniegdzie maznęłam ją białym gesso, delikatnie podmalowałam elementy metalowe i całość "na bogato" oprószyłam różnymi kolorami rozrzedzonych fluidów.










Użyte produkty:

    

    

    

    



Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz