czwartek, 2 czerwca 2016

Inspiracja Dagmary - Art Journal Happiness

Dla równowagi powracam z moją ulubioną ostatnio formą - Art Journalem.
Tym razem mój wpis dotyczy szczęścia. Przekaz prosty, ale jakże trudny do zrealizowania.
Tło mojej pracy wykonałam za pomocą niezawodnych fluidów,
a w niektórych miejscach pracę przetarłam Antiquing Cream.
Wzór to cudowna, koronkowa maska Americany. 
Gotową pracę pochlapałam rozwodnionymi fluidami w kolorach tła.
Bardzo Was zachęcam do tworzenia wpisów w Art Journalach.
Jest to świetny pretekst do beztroskiej zabawy farbami, a jednocześnie do eksperymentowania.
Uwielbiam tą formę i bardzo chętnie zobaczyłabym tego typu prace u Was na blogach. 
Pozdrawiam serdecznie obmyślając nowy wpis.






Użyte produkty:

    

     

    

  



2 komentarze:

  1. Zachwycająca praca!
    im dłużej się przyglądam to odkrywam piękne szczegóły.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń