środa, 8 czerwca 2016

inspiracja Dominiki - Mistyczna róża wiatrów

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam wielowarstwową kompozycję na drewnianej ramce z mistycznym smokiem w roli głównej.
Surowej, drewnianej bazy nie szlifowałam, ani niczym nie gruntowałam. Na zewnętrzną ramę nałożyłam ziarnistą pastę a w środku - pastę pękającą. Po wyschnięciu całość pomalowałam ciemnogranatowym fluidem. Następnie zbudowałam przestrzenną kompozycję i wszystko obficie spryskałam czarną mgiełką. Potem w ruch poszły farbki metaliczne i transparentny fluid w kolorze zielonym nakładane suchym pędzlem. Metalowe elementy pokryłam metalicznym pastami oraz antiquing cream w kolorze patyny.
I jak Wam się podoba?









Użyte produkty:

    

Znalezione obrazy dla zapytania DecoArt Media Prussian Blue Hue    

               

  



4 komentarze: