poniedziałek, 12 grudnia 2016

Inspiracja Dagmary - Smashowy wpis w turkusach

Kiedyś miałam taki plan, że będę kolekcjonować w Smash Book'u zdjęcia mojego synka. 
Warto wspomnieć, że Smasha zakupiłam chyba 2 lata temu, a doczekał się dopiero drugiej fotografii ;)
Tym razem w mojej pracy postawiłam na mocno spękane tło, pod którym kryje się turkusowa mgiełka.
Spękania ujawniają bazowy kolor tła, ale może napiszę od początku co po czym następowało.
Najpierw papier pokryłam białym gessem, papier jest grafitowy, więc mgiełka bez tego zabiegu byłaby prawie niewidoczna. 
Po wysuszeniu gessa przyszła kolej na mgiełkę, a następnie użyłam mega pękającej farby.
Drewniane gwiazdki pomalowałam farbą kredową. Tą samą farbą, a także białą mgiełką pochlapałam całą pracę.
Papiery widoczne pod zdjęciem to firma Studio Light, dostępne w hurtowni Decoratorium.






Materiały:

    

    

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz