sobota, 17 grudnia 2016

Inspiracja Dominiki - Zimowa kartka

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam zimową kartkę z mediowym tłem. A że nie mogło to być zbyt proste tło, postawiłam na warstwy wszelakiej maści ;)
Oprócz fluidowego tła jest warstwa białej pasty strukturalnej naniesionej przez szablon, jest pasta pękająca pod którą dodatkowo położyłam preparat Weathered Wood, który powiększył spękania, jest ponownie warstwa pasty strukturalnej ale tym razem zabarwionej fluidem oraz warstwa pasty śniegowej, którą na koniec posypałam delikatnie iskrzącym brokatem. Koty pomalowałam rozwodnionymi fluidami, pokryłam przezroczystym Crackle Glaze a spękania podkreśliłam Antiquing Cream.






Materiały:
DecoArt Medium Gesso White
DecoArt Medium Modeling Paste White
DecoArt Medium Crackle Paste
DecoArt Medium Clear Crackle Glaze
Weathered Wood
Snow Tex
DecoArt Media Titan Buff
DecoArt Media Cobalt Teal Hue
DecoArt Media Cobalt Turquoise Hue
DecoArt Media Prussian Blue Hue
Media mgiełka white
DecoArt Antiquing Cream Titanium White

2 komentarze: