poniedziałek, 8 maja 2017

Inspiracja Basi - Notesowe szaleństwo


Dzisiaj prezentuję mixmediowe szaleństwo na okładce zeszytu. Używając zaledwie kilku preparatów dostępnych w Decoratorium stworzyłam klimatyczny notatnik.

Okładkę pokryłam białym gesso, następnie położyłam warstwę pasty pozostawiającej efekt spękanej skorupy. Na suchej, popękanej powierzchni testowałam dwa kolory farb metalicznych, copper i dark patina.

Pomalowałam nimi całą okładkę mieszając farby na jej powierzchni. Obie strony okładki ozdobiłam napisami nakładając czarne gesso przez szablon. Pozostałe ozdoby, to moja radosna twórczość ;) Foremkowy odcisk ramki i nożyczek, metalowe elementy, trochę kulek i mikrokulek, kilka kryształków. I jeszcze jedno, pawie pióra też ozdobiłam farbami metalicznymi. Taką zabawę lubię najbardziej, bez sztywnych ram wyobraźnia szaleje :)






Uściski :)


2 komentarze: