piątek, 5 maja 2017

Inspiracja Dominiki - Hipnotyczny tag + TUTORIAL



"Wszechwidzące oko" i połączenie rdzy z turkusem mi się zamarzyło ;) więc powstał taki hipnotyczny tag i szybki kurs na tło ;)



1. Wybieramy ulubioną maskę i przy pomocy pasty strukturalnej tworzymy strukturę. Wybieramy bazowy - jasny kolor fluidu ( możecie również całość pomalować białym gesso ) i malujemy całość. Po wysuszeniu nanosimy cienką warstwę Weathered Wood, który pozwoli kolejnym warstwom farb, popękać. Delikatnie podsuszamy.


2. Pierwsza - podstawowa warstwa koloru. Ja wybrałam 5 kolorów od niebieskiego, przez turkusy po zielenie. Malujemy bazę wg uznania. Nie przejmujcie się, jeśli coś Wam "nie wyjdzie wg zamysłu"...kolejne warstwy zniwelują wszystkie "niedoskonałości" ;) całość suszymy. Po turkusach pora na brąz i pierwsze przecierki :) bierzemy brązowy Antiquing Cream i malujemy te rejony, które chcemy przyciemnić. Po wysuszeniu nawilżoną chusteczką ścieramy nadmiar i zabezpieczamy matowym klejem.


3. Ponieważ miał to być mix turkusów z rdzą, wprowadziłam jeszcze Antiquing Cream w kolorze patyny i rdzy. Po każdej warstwie nadmiar ścieramy chusteczką i malujemy matowym lakierem. Po wszystkich zabiegach możecie przetrzeć wypukłości metaliczną pastą.


4. W międzyczasie tekturkowe elementy potrzebne do kompozycji pokryłam rdzą. Najpierw pomalowałam szarością Paynes'a, później naniosłam pastę piaskową i po wysuszeniu pomalowałam fluidem Quinacridone Gold. Gotowe tło podstemplowałam i przy pomocy fluidu Quinacridone Gold wzmocniłam rdzawy efekt. Na koniec całość pochlapałam rozwodnionymi farbkami :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz