piątek, 26 stycznia 2018

Inspiracja Justyny - Mixed-media na blejtramie

Witajcie
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mini blejtram, który na początku zagruntowałam czarnym gesso. Na części powierzchni nałożyłam preparat do spękań i pomalowałam czarną farbą kredową. Chciałam żeby spękania były delikatnie widoczne dlatego wykorzystałam jeden kolor. Wy oczywiście możecie wykorzystać dowolne połączenie kolorów. Dzięki temu medium spękania mogą mieć kolor, jaki tylko chcecie. Kolejnym krokiem było przygotowanie elementów do mojej kompozycji , które pokolorowałam wieloma warstwami fluidów i farb metalicznych. Kiedy kompozycja była już przyklejona elementy delikatnie postarzyłam dwoma kolorami antiquing cream. 
Zachęcam Was do takiej zabawy z mediami :) Zobaczcie jakie fajne efekty można uzyskać.
  




  
Wykorzystane produkty:
  
 
Miłego dnia
Justyna
 
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz