sobota, 24 marca 2018

Inspiracja Dagmary - Pisanki ze spękaniami

Gdybym miała wybrać moje ulubione dwa media z firmy DecoArt z pewnością byłyby to: Clear Crackle Glaze i Antiuing Cream.
Nie jest tajemnicą, że uwielbiam wszelkiego rodzaju spękania i często stosuję ten efekt w wielu moich pracach. Z powodzeniem używam mediów pękających na blejtramach, art journalach, oraz drobnych dekoracjach domowych.
Niebawem Wielkanoc w związku z tym przygotowałam "pękające" pisanki z moimi ulubionymi mediami. Styropianowe jajka pomalowałam farbami akrylowymi i farbą kredową. Powstały trzy wersje kolorystyczne i nieco odmienne style moich pisanek. Jajka pomalowane dwoma warstwami farb, nastepnie pokryłam Clear Crackle Glaze i zostawiłam na noc do wyschnięcia.
Na następny dzień piękne spękania były gotowe i można było kontynuować pracę z ozdabianiem. Powstałe spękania postanowiłam wypełnić dwoma mediami: Antiquing Cream i Dazzling Metallics. W ten sposób część pisanek ma białe wypełnienie spękań, a część złote.
Po pracy z mediami przyszedł czas na ozdabianie i kompozycje dla moich jajek. 
Wymyśliłam trzy wersje ozdób, bo najbardziej na świecie nie cierpię robić masowo jednego i tego samego projektu. Pisanki ozdobiłam kompozycjami i umieściłam je w gniazdkach, które uwiłam z sizalu. 

Zapraszam do oglądania zdjęć i pozdrawiam wiosennie, choć w Małopolsce jeszcze tej wiosny za bardzo nie widać... 
  








  
Wykorzystane produkty:
  
  
Pozdrawiam
  

2 komentarze: