sobota, 31 marca 2018

Inspiracja Dagmary - Wielkanocny stroik

Dziś przynoszę łatwy i szybki sposób na wykonanie świątecznego stroika.
 
Jego bazą jest wytłaczanka po 6 szt jajek, którą malujemy na wybrany kolor. Z sizalu formujemy gniazdo i mocujemy klejem na gorąco do pudełka. Najwięcej pracy wymagają w tym projekcie jajka. Styropianowe bazy pomalowałam i pochlapałam farbami kredowymi DecoArt. Klejem Decou-page przykleiłam wycięte elementy z serwetek. Na koniec pokryłam jaja Clear Crackle Glaze i wypełniłam spękania Antiquing Cream. Jajka przykleiłam do sizalu, a wokół nich powstała kompozycja z kwiatków, bazi i bukszpanu.
 


   
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych i miłego czasu spędzonego przy stole ozdobionym stroikiem handmade.
  
Wykorzystane produkty:
  
pozdrawiam
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz