środa, 2 maja 2018

Inspiracja Justyny - Betonowe wazoniki

Witajcie
Mamy już piękną wiosnę, słoneczko świeci i kwitną kwiaty, a ja uwielbiam zbierać je podczas spacerów. Czasami taki bukiecik dostaję także od mojego syna, więc postanowiłam ze słoiczków po jogurtach stworzyć mini wazoniki. Postawiłam na stonowaną kolorystykę biel i szarość. Zagruntowałam słoiczki podkładem wymieszanym z farbą i następnie nakładałam drobną pastę strukturalną. Do tego jaśniejszego słoiczka wykorzystałam naturalny kolor pasty a do szarego pastę zabarwiłam fluidem. Kiedy warstwy wyschły delikatnie przetarłam gesso przy użyciu suchego pędzla. 
Przy użyciu kilku mediów powstały dwa "betonowe" wazoniki, które są idealnym tłem dla kwiatów.
  




  
Wykorzystane produkty:
  

Miłego dnia
Justyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz