niedziela, 29 kwietnia 2018

Inspiracja Karoliny - Kobieca kartka

Hej! W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dzisiaj dla Was wiosenną kartkę w różowych odcieniach. Coraz częściej sięgam po ten kolor i aż sama siebie mam czasem ochotę spytać "kim jesteś i co zrobiłaś z Karolą?" ;) No, ale co zrobić... jak czegoś nie lubisz, rób to tak długo, aż polubisz. A wszystko tak naprawdę za sprawą dwóch padów papierów Studio Light, które urzekły mnie od pierwszego wejrzenia, mimo różowej kolorystyki. Te odcienie są po prostu, co tu dużo mówić, bardzo ładne, a mnogość akwarelowych, przecieranych wzorów w jednym padzie i deseczek najróżniejszej maści w drugim, tylko spotęgował tą miłość ;) Kolorystyka od razu skojarzyła mi się również z wiosną, a nawet z nadchodzącym wielkimi krokami Dniem Matki. Jest wiosennie, kobieco, ale nie przesłodko i mdło, a przynajmniej taką mam nadzieję.







Wykorzystane produkty:


pozdrawiam
Karola
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz