piątek, 8 czerwca 2018

Inspiracja Karoliny - Ramka pełna marzeń

Hej Kochani! Chciałabym Wam pokazać dzisiaj ramkę, którą ostatnio zalterowałam. Ramka ta jest urodzinowym prezentem dla mojej koleżanki Darii, a wiadomo, że jednym z najważniejszych życzeń, które składamy drugiej osobie, czy to z okazji urodzin, czy też każdej innej, jest spełnienie marzeń. Dlatego chciałam właśnie, by ten prezent przypominał jej o tym, by marzyła, pełną piersią, tak naprawdę i porządnie i by te marzenia realizowała.Tego życzę również Wam wszystkim - miejcie odwagę marzyć, ale miejcie też odwagę te marzenia spełniać, bez obawy, że nagle ich zabraknie ;)

Do stworzenia ramki posłużyło mi oczywiście niezastąpione gesso. Nałożyłam je na powierzchnię przy użyciu pędzla gąbkowego, który jest niezawodny do tego typu zadań - gąbka idealnie wchodzi we wszelkie szczeliny, a powierzchnia, dzięki uzyskanej chropowatości lepiej trzyma się podłoża i lepiej przytrzymuje na sobie wszelkie inne media. Następnie, po zbudowaniu kompozycji w ruch poszły niezastąpione i wychwalane przeze mnie pod niebiosa już miliony razy fluidy akrylowe. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji z nimi pracować, gorąco polecam :)





Wykorzystane produkty:


pozdrawial
Karola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz