piątek, 15 czerwca 2018

Inspiracja Oli - Recykling kieliszków

Dzień dobry wszystkim,

Zazwyczaj używam mediów Decoart na drewnie, płótnie, rzadziej papierze. Tym razem zastosowałam je na szkle, czyli powierzchni ze wszech miar nie współpracującej - śliskiej, gładkiej i niechłonnej. Mimo to pracowało mi się na niej sprawnie i bez większych problemów. Więcej uwagi wymagało tylko nakładanie farb metalicznych, aby nie pozostawiały smug widocznych po drugiej stronie szkła.

Kieliszki po kilku latach katowania ich zmywarką, w żaden sposób nie chciały wrócić do przyzwoitego wyglądu, dlatego dostały nowe życie. Oba ozdobione są identyczną techniką, różnią się tylko kolorami.

Od wewnątrz pokryłam je metalicznymi farbami, a zewnętrzną powierzchnię częściowo pomalowałam farba akrylową. Pod farbę akrylową zastosowałam podkład do trudnych powierzchni. Spękania zrobione One step crackle wypełniłam na czerwonym lampionie czarnym Antiquing cream, a na czarnym srebrną pastą woskową.





Wykorzystane produkty:

Farba akrylowa Christmas Red
Farba akrylowa Black
Podkład do trudnych powierzchni Multi Purpose Sealer
Dazzling Metalics Emperor’s Gold
Dazzling Metalics Shimering Silver
One step crackle
Metaliczna pasta woskowa srebrna
Antiquing Cream Carbon Black
Pędzle

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uwagę,
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz