poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Inspiracja Oli - Pudełko z motylami

Dzień dobry wszystkim,

Przeglądając bloczek papierów Studio Light zwróciłam uwagę, jak doskonale ich kolorystyka pasuje do kolorów farb Americana Decor.
Wybrałam jeden z arkuszy do wykończenia wieka małego pudełka. Pasowały do niej farby w kolorze beżu, szarego błękitu i ciemnej szarości. Wyszukałam też tekturową rameczkę z motylem, żeby nawiązywała do wzoru papieru.

Wymiary papieru 15x15 cm idealnie się do tego nadają, a jego grubość nie utrudnia pracy na równej powierzchni. Nadałam mu trochę plastyczności nakładając przez szablon pastę modelującą – po wyschnięciu staje się ona przezroczysta, więc nie zasłania wzorów na papierze.
Boki pudełka i ramkę ozdobiłam tym samym szablonem, ale tym razem pastę zamalowałam niebieską farbą, żeby móc nieco przybrudzić ją pozostałymi kolorami.
Całość zabezpieczona jest matowym lakierem.






Wykorzystane produkty:
  

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uwagę,
Ola Wu
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz