czwartek, 16 sierpnia 2018

Weekendowe Mixed Media z Karoliną Bukowską

Czy wiecie, że na naszych materiałach pracuje wiele zdolnych i znanych artystów? Dziś chcielibyśmy Was zaprosić na wyjątkowe wydarzenie, które organizuje Karolina Bukowska, a na którym także i Wy będziecie mogli pracować na naszych mediach:


Cześć !
Mam na imię Karolina i jestem miłośniczką techniki mixed media i scrapbooking.  365 dni w roku mediuje, a jak nie mediuje to warsztatuje, inspiruje, motywuje.
Kim jestem hmm myślę, że kimś, kto podąża swoją drogą, idzie za głosem serca i poznaje mnóstwo wspaniałych kreatywnych dusz. Myślę, że ludzie, którzy mnie i moją małą sztukę poznali najlepiej odpowiedzą - kim jestem. Tak więc  zapraszam Was do poznania jej i mnie przez nią.

www.karolinabukowska.pl
www.facebook.com/karolinabukowskaarts
www.youtube.com/channel/UCaEH-LfqZnPzvFwrV5qrWPA

Dziś mam przyjemność zaprosić Was na warsztaty mixed media do Łagiewnik.
Podczas weekendu  mixed media 14-16.09.2018 będziemy chlapać, mazać i kreatywnie spędzać czas.
Myślę, że to nie lada gratka, dla miłośników alterowania i postarzania.
Podczas warsztatów  poznasz techniki alterowania przedmiotu, pokarze Wam fajne triki na udaną i spójną kompozycje, poznasz nowe produkty i ich możliwości.
Będziecie mieli możliwość poeksperymentowania i poznania zasad uporządkowanego chaosu. W cenie warsztatów zapewnione jest zakwaterowanie, wyżywienie i warsztaty.

Zapraszam serdecznie
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz