czwartek, 24 stycznia 2019

Mediowa prostota

Witam Was serdecznie po raz pierwszy na blogu Decoratorium. Nazywam się Aga i  dzisiaj przygotowałam dla was moją inspirację-dwa tagi, a właściwie dwa tła, które wykonałam za pomocą farb oraz fluidów DecoArt.


 Gdy czasami macie potrzebę wykonać szybkie tło waszej pracy, ale życzycie sobie aby to tło było ciekawe... to właśnie jest doskonały sposób na to. 
 Zastosowałam do tego efektu metody monoprintingu. Jest to bardzo przyjemna praca z płytką żelową, wałkiem oraz cudownymi farbami akrylowymi, fluidami oraz innymi mediami - co mam w planie pokazać Wam w moich kolejnych postach.


Chciałam Wam tylko zwrócić uwagę na to, ze w zasadzie fluidy można stosować na różne sposoby. Możecie je wcierać w zagłębienia spękań, gdyż są rzadkie i bardzo łatwo dostają się w ciężko dostępne miejsca, możecie nimi malować, przecierać powierzchnię, nadawać kolor powierzchnią z ich pomocą, jak i również używać do tak ciekawej metody jak monoprinting :) Ja się w niej zakochałam, a media DecoArt są do niej po prostu stworzone.


 Nieodzownym elementem tej metody są oczywiście różne wzory, które uzyskujemy na powierzchni. Ja dzisiaj użyłam stempli oraz piórek ptasich. Postanowiłam urozmaicić tło stemplowaniem za pomocą farby akrylowej, co widać na zdjęciu poniżej. Wystarczy delikatnie nasączyć stempel w farbie i odbić...




Na sam koniec pochlapałam białym fluidem delikatnie całą powierzchnię, dzięki czemu moja praca została wykończona tak, jak lubię.



Użyłam:
Fluid akrylowy DecoArt, Cobalt Teal Hue
Fluid akrylowy DecoArt Translucent White
Farba Akrylowa Island Blue

Tak niewiele trzeba, aby zrobić ciekawe tło :)
Pozdrawiam Was serdecznie i już nie mogę się doczekać aby podzielić się z Wami moimi pomysłami na media DecoArt.

Aga 


2 komentarze: