niedziela, 6 stycznia 2019

Tekstura i kolor - Anna P

Słój na noworoczne postanowienia - inspiracja wyzwaniowa Ani Pawlak.

Czas odetchnąć od bombek i pudełek na pierniki, nowe połyskujące inspiracje wprowadzają mnie w noworoczny nastrój. Mixmediowy słój wykonałam na bazie zwykłego szklanego słoika z marketu.


Główną rolę w tej inspiracji zagrały odciski z masy samoutwardzalnej oraz farba kredowa Americana Decor w ciemnogranatowym kolorze "Honor" i farba metaliczna z serii Extreme Sheen w kolorze Antique Bronze. Mroczny charakter przełamałam obrazkiem za szkłem, który zdobi przód i tył słoja.



Ciekawszego charakteru pracy dodały fluidy akrylowe, którymi spatynowałam odcień starego złota, dzięki czemu powstały wielobarwne przetarcia.

Lista użytych materiawłów:
  • szklany słój
  • farby i media DecoArt: czarne gesso, farba kredowa Honor, farba metaliczna Extreme Sheen Antique Bronze, farby metaliczne Brighr Copper, Festive Red, fluidy akrylowe Carbon Black, Quinacidrone Gold oraz mój ulubiony cream w kolorze Patina Green, wosk bezbarwny Creme Wax
  • papier ryżowy, klej do decoupage DecoArt
  • masa samoutwardzalna, różne foremki (listki z foremek tym razem :-))




Zainspiruj się i dołącz do zabawy !!!



2 komentarze:

  1. у вас очень узнаваемые и стильные работы

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słoik.Napracowałaś się przy nim, tak mi się wydaje.Super efekt.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń