piątek, 20 marca 2020

Babeczki z zajęczym nadzieniem - Karolina Karbowska

Cześć Kochani😊😘 Dziś przygotowałam dla Was kolejny projekt z użyciem fantastycznych wielkanocych papierów Decoratorium. Uwielbiam te zające💓 Kolisty kształt motywu od razu nasunął mi na myśl użycie foremek do babeczek, które kapitalnie wpisują się w klimat Wielkanocy. I tak powstał koszyczek oraz świąteczna zawieszka, które mam nadzieję Wam się spodobają.









Pracę nad projektem zaczęłam od zagessowania metalowej powierzchni. Po wyschnięciu pomalowałam babeczki białą kredówką Americana Decor.


Zające z papieru ryżowego Decoratorium przykleiłam przy pomocy kleju do decoupage.


Zalakierowałam powierzchnię matowym lakierem DecoArt.

 

Dodałam nieco struktury dzięki paście piaskowej DecoArt.


Jedną babeczkę pomalowałam białą kredówką, a drugą brązową. Po wyschnięciu białą babeczkę potraktowałam brązowym Vintage Effect Wash, a brązową- beżowym washem.


Drewniany koszyczek opaliłam i wyszczotkowałam, a następnie pomalowałam białą kredówką.


Postanowiłam nieco przyciemnić babeczki, wycisk z foremki w kształcie kokardki i koszyczek przy użyciu czarnego Antiqing Cream.


Całość zabezpieczyłam używanym wcześniej matowym lakierem. 
Tradycyjna rodzinna fotka.


Buziam Was mocno 💋💓
- Wasza Karola


2 komentarze:

  1. Wow jestem pod wrażeniem :) jak świetnie się wpasowały w babeczki :) na poczatku myślałam, ze foremki babeczek sa metalowe :)

    OdpowiedzUsuń