środa, 4 marca 2020

Królewskie zające- Karolina Karbowska

Decoratorium ma cudne papiery ryżowe. Kolekcja wielkanocna podoba mi się szczególnie, dlatego postanowiłam zrobić projekt z motywem pięknych zajączków 💓😍 Tak powstały dekoracyjne zawieszki w kształcie jaj w królewskim klimacie, które mam nadzieję Wam się spodobają😘












Pracę nad jajkami zaczęłam od zagessowania przekładki.


Następnie przykleiłam papier ryżowy.

Zabezpieczyłam powierzchnię lakierem.


Z drugiej strony przekładki nakleiłam wycisk z foremki i położyłam wokół niego pastę pękającą. Po wyschnięciu dodałam nieco pasty piaskowej.


Fluidami nadałam nieco koloru i uwidoczniłam strukturę.

 Tych  samych kolorów użyłam do podkolorowania wycisków, którymi ozdobiłąm jajko z zewnątrz.


Rodzinna fotka z produktami na koniec 😉


Mam nadzieję, że zajęcze jaja Wam się podobają 💓
Buziam Was mocno 😘 
-Wasza Karola


8 komentarzy:

  1. Fantastyczne zające w fantastycznej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. If you're trying hard to lose weight then you certainly need to start following this brand new tailor-made keto diet.

    To produce this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and cooks have united to provide keto meal plans that are productive, convenient, cost-efficient, and delicious.

    Since their launch in early 2019, 1000's of individuals have already transformed their figure and health with the benefits a smart keto diet can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones provided by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń