środa, 20 maja 2020

Art Journal z DecoArt

Cześć!
Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moim pierwszym wpisem do Art Journala. Na ten kreatywny start wybrałam oczywiście media DecoArt,  duży szkicownik formatu A3 oraz papiery Craft O'Clock.
Tworzenie w technice mixed-media daje nieskończenie wiele możliwości. Czasami wystarczy naprawdę kilka preparatów, żeby stworzyć ciekawy efekt. W tym projekcie użyłam zaledwie czterech bohaterów.




Po stworzeniu kompozycji z papierów i przyklejeniu ich do kartki zaczęłam zabawę pastą modelującą Modeling Paste DecoArt oraz dwoma fluidami akrylowymi/ Fluid Acrylic: Raw Umber oraz English Red Oxide. To niekończący się mix tworzenia. Wszelkie nierówności i faktura w tle powstały dzięki paście modelującej.  Za pomocą szpatułki rozprowadziłam ją w kilku miejscach mieszając z pigmentami. Pigmenty DecoArt można używać na wiele sposobów. Przecierałam nimi tło, mieszając ze sobą bezpośrednio. Rozcieńczałam również wodą by uzyskać większą paletę odcieni. Tak długo 'mixowałam', aż uzyskałam zadowalający mnie efekt. Po wyschnięciu całości ponownie użyłam Modelin Paste. Tym razem nałożyłam ją za pomocą szablonów, pozostawiając dla kontrastu jej czysty biały kolor.




Do uzupełnienia projektu użyłam odrobinę turkusowej farby akrylowej, stemple oraz wysłużone pędzelki. Na samym końcu zeszkliłam tarczę zegarową. Użyłam do tego celu lakieru szklącego Liquid Glass DecoArt. Lakier daje efekt wypukłości i połysk. Idealnie sprawdza się na małych powierzchniach.



I tak oto powstał premierowy wpis do mojego Art Journala, z drobnym przesłaniem "Here and Now" bo zawsze liczy się Tu i Teraz, nie tylko w naszej pasji ale i w życiu codziennym.








Ania Korszewska - IRIS




Lista materiałów wykorzystanych do projektu:

- szkicownik A3
- papiery do scrabookingu
Modeling Paste DecoArt
- Heavy Gel medium DecoArt
- farba turkusowa DecoArt
- Fluid Acrylics, pigmenty DecoArt, kolory: English Red Oxide, Raw Umber
- lakier szklący Liquid Glass DecoArt
- stemple

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz